söndag 13 oktober 2013

Renovering @ home....




Tjenixen!


Hoppas att ni mår bra! Här känns det som om dagarna rusar iväg som vanligt och återigen blir inläggen lidande. Så är det ju. Det viktigaste först. Elsa (vår underbara goldentik=) som hade en tydlig blocketvarning hängande över sig i förra inlägget, har skött sig exemplariskt de senaste veckorna, och får stanna kvar. =))

I Ellens rum pågår renovering. Renovering Deluxe faktiskt. Väggar, tak och möbler fixas och som alltid när vi renoverar känns det som om hela huset är upp och ned. Ni vet vad jag menar. Ingen ordning någonstans för tillfället alltså. Slipdamm, papper och en liten gnutta irritation över att det inte blir klart så fort som jag vill. =) 

Jag visar bilder när det är klart! 
Ingen press nu maken! =)

Hoppas att er vecka blir precis som ni vill!

Kram 

3 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej goa Mlla!

Fin mugg!!! Och bild :))

Ja ibland kommer annat emellan. Bloggen får komma när tid och lust finns, tycker jag.

Hon är så fin er lilla vovve <3 även om hon är en liten busa, hihi

Kram
Mia

Maria-Snickaregården sa...

Blogga får vi göra utan krav och prestige.
Kram Maria

Isn't she lovely sa...

Åh jag känner igen mig precis - helst vill man ju att allt skulle ha varit färdigt "igår" :))

Kram!