tisdag 22 oktober 2013

Things...





På hyllorna i köket har jag en massa olika prylar. Saker som jag använder ibland. Saker som jag nästan aldrig använder. Och saker som bara står där för att jag tycker om dem. Dammsamlare med andra ord. Eller kanske ögongodis för den delen. 
Svampborsten som har många år på nacken är ett sådant exempel. Den är aldrig använd, men jag var liksom bara tvungen att ha den. Skulle jag nu räkna upp alla saker som jag egentligen inte använder, utan som bara finns här för att de tilltalar mig, så skulle jag få hålla på till midnatt. Hinner inte.;)


Godnatt och sov gott...


♥♥♥



4 kommentarer:

annika sa...

Du har många vackracsaker. Klart att man ska omge sig med sånt som sänder positiva vibbar...eller hur!
Känner igen mig en hel del....;)

annika

Annas skattkammare sa...

Visst är det så, men de sakerna man inte använder är lika viktiga för en som sakerna man använder varje dag! :) vilka fina saker du har på dina hyllor!
Kram Anna

Min-Hus sa...

....so much beautifull things...!!
Hugs Anja

STENLYCKA sa...

Man behöver väl inte använda allt man har i sitt kök, man måste väl få ha något att vila ögonen på medan man arbetar där.
Så underbara saker du har en lisa för själ och öga!
Kram Raina