tisdag 13 juli 2010

Lev Vackert...

Hej!

Jag har blivit erbjuden att medverka i en inredningsbok!!!

Det är ett par fantastiskt duktiga tjejer Ingela och Petra som skapat en bok som har fått namnet Lev Vackert.

Bara titeln på boken är väldigt vacker och passande, därför att det är just det boken handlar om.
Att ge tips och ideér på hur vi kan se, skapa och förstärka det vackra i våra liv.

En himla massa ljuvliga bilder från olika årstider, miljöer, recept och citat kommer att finnas med i boken, och den kommer ut i början av augusti.

Många duktiga och kreativa människor kommer att med sina otroliga bilder att medverka, och jag är så glad över att få vara en av dem!=)


Kram till er alla

/Camilla



Boken kommer att ha två framsidor.
Jag väljer att visa en av dem här.

20 kommentarer:

Tierlantijn sa...

I have the books in order for my shop and looking forward to receive them!

Best wishes! Ilona

Unknown sa...

Hejsan Milla! Åh så fint du skriver om boken, den blev faktiskt sååå bra om jag får säga det själv, ler. Men vet du vad? Det är tackvare dig och de andra medverkande bloggarna! KRAM

Hem och Harmoni Marie sa...

Så kul att du kommer finnas med i boken, den kommer jag definitivt att köpa.

Ha det gott, kram Marie

Hem och Harmoni Marie sa...

Höll ju på att glömma... Stort grattis till det fina reportaget i Drömhem & Trädgård!
Kände igen mig direkt... :)

Kram Marie

Grodmamman sa...

Ännu en "vill-ha-bok"!:) Även om jag inte riktigt har den stilen här hemma, så kan jag njuta av de vackra bilderna!:) Kul att få vara med i en sådan bok!:)
Kram

StrandviksVillan sa...

Så spännande! Ditt hem passar jättebra i den boken!
Själv har jag tagit några foton till boken också, inte från mitt eget hem utan någon annans ;) Ser jättemycket fram emot att få se resultatet!

Ha det fint!
kram!

Kleines und Feines sa...

Hello,
can i order this book for my shop in cologne, germany ?
Best wishes
Christina

Unknown sa...

Va kul att få medverka i boken. Ser fram emot när jag får den. Den blir nog en lika stor inspirationskälla som den förra :)
Kram Maria

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhhh så roligt ska bli såå spännande att kika sen i boken...
Kraam Linda

Livet på Berget sa...

Så roligt :)!
Den boken måste jag köpa!
Ha de gott!
Kram
/Sara

LOPPISLIV sa...

Sååå spännande, och så himla roligt att du är med i den. Ska bli spännande att kika i den i höst. Stor kram P

Anonym sa...

godmorgon älskling

hoppas ni sovit gott

miss you

vi ses snart

puss

din man

Lilla Blanka sa...

Hej goa Milla!

Ja åhh visst längtar man, och det skall bli så himla spännande att få se boken!!! Är säker på att den kommer vara alldeles ljuvlig!

Kram
Mia

kungen o majkis sa...

Grattis till medverkandet i boken med den vackra framsidan :-)! Bra att tittade in hos mig så jag hittade dig. Du har det alldeles fantastiskt ljuvligt vackert hemma :-)!

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad kul att du fått vara med, ska bli så spännande att få boken i handen sen när den kommer!
Ha en finfin eftermiddag!
Kramis/LenaS

Joyforhome sa...

Åhh vad underbart grattis till reportaget :)

Kramar Malin

Anonym sa...

Grattis Milla va roligt! Ska bli spännande att kika i boken senare.
Vad kan man köpa den för ngn stans?
Ha de gott i värmen.
Kram Helene.

Unknown sa...

Grattis till ditt och paulas vackra repotage! KRAM Petra

Boviksmarinan sa...

Wow så fin bok...en sådann vill jag ha bums:-) Ha en härlig sommar!

Hos Madeleine Hudvård & Inredning sa...

Stort lycka till, är säker på att boken kommer bki helt underbar. Längtar efter den redan
Kram Hos Madeleine Hudvård & Inredning