fredag 16 juli 2010

Vår gäststuga i Drömhem& trädgård...

Hej alla!

Just nu finns nr 9 av Drömhem & trädgård ute i butikerna.

Denna gången var det alldeles extra roligt och spännande att bläddra i den, för i den tidningen hittar du mitt och Paulas reportage.

Vi har varit lite hemlighetsfulla med flit, för man vet ju aldrig hur resultatet blir.=)

Igår var vi ute och firade att vårt första jobb tillsammans har blivit publicerat och vi är jättenöjda.

Att jobba med bilder, redigering och text är riktigt spännande. Det tar visserligen en hel del tid.
Men ni vet hur det är, har man bara roligt så...

Kram till er alla!

Camilla





37 kommentarer:

Unknown sa...

Millan!!

Så underbart roligt, vill bara önska dig och Paula all framgång i fortsättningen!!!!!

Bilderna är jättefina och va härligt att få göra det man verkligen brinner för och tillsammans med en god vän dessutom!!!

Stor kram Pia

Unknown sa...

Hej Milla!
Jag har köpt tidningen idag och ska läsa den i kväll....spännande!
Grattis!
Kram Anna

Lisas torp sa...

KÖpte just den tidningen och såg reportaget! Så fint det blev - härliga bilder och läckert gästrum!
Grattis!
Kram
Lisa

Home No.1 sa...

Vad roligt GRATTIS! Kram Annica.

Hem och Lycka sa...

Superfint, grattis!

kram Mia

Anci sa...

Men vad kul !! Jag hade köpt tidningen innan och inte visste jag att du var med :)

Lycka till i fortsättningen med det !

Stor kram
Anci

kungen o majkis sa...

Åh, då ska jag genast köpa tidningen och mys-läsa på semestern :)!
Grattis till reportaget, må det bli det första av många, många :-)!

Made in Persbo...Carina sa...

Hej Camilla,

Å så kul! Köpte tidningen idag när jag var och handlade och det var roligt att läsa om er gäststuga och se hur fint ni har gjort i ordning det i den :)

Jag är så grymt sugen på sådana där stora tunnor (ser ut som en jättekastrull)...du hade ett olivträd i en sån. Du har inte något tips att viska i mitt öra var man kan få tag i sådana?

Köpte själv en annan tunna idag...ny, men rätt vacker ändå. Visar den på bloggen en annan dag :)

Ha det gott så hörs vi, och än en gång GRATTIS till det fina reportaget!
Kram, Carina

My Lovely Things sa...

Grattis!!
Du har verkligen en fin fin gäststuga!!
Kram Anna

Lilla Blanka sa...

Hej goa Milla!

Grattis till er båda!!! Åh reportaget är alldeles underbart, ni är såå proffsiga!

Kram och lycka till i fortsättningen, för ni får garanterat fler jobb!

Mia

Ainosofia sa...

Jag köper Drömhem & trädgård tidningen här i Uleåborg.

Bra!

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhh, så roligt Milla!
Jag bläddrade i tidningen och just när jag kom till det reportaget så stannade jag till - också bara njöt jag!
Så blir det bara extra roligt att det är hos dig.
Ha en riktigt fin helg nu!
Kram Mia

My home is my Castle sa...

Så spennnede :))
Må se om jeg får tak i den jeg og ;)
Nydelige bilder...

Klem,Kari

Prinsesse Elin sa...

Satt nettopp å bladde i bladet da jeg plutselig så en reportasje som jeg rett og slett ble helt forelsket i.
FANTASTISK! Så bra at du ligger på min link liste slik jeg kan følge med videre. Klemz:)

Marie sa...

Så himla roligt Camilla, ett stort GRATTIS till er båda! Har köpt tidningen idag, men har inte hunnit läsa den än, ska göra det imorgon.

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Karin Lindström sa...

Hej Camilla!

Vad jätteroligt med ert reportage. Nu måste jag ju bara köpa tidningen ; )

Visst är det en helt otrolig sommar. Jag får inget gjort, vi bara badar och latar oss hela dagarna. Men det är ju så himla skönt, det är det här vi behöver!

Min chokladblomma är planterad i en stor kruka som står vid en södervägg. Där brukar jag ha dem, man får ju vattna mycket men så är det ju med det mesta nu. Jag vet däremot inte hur den är att plantera direkt i marken.

Ha nu en fortsatt skön sommar! Lycka till med blomman.
Varma hälsningar

Karin

Grodmamman sa...

Grattis och vad kul att få ett reportage publicerat!
Kram

Hem ljuva hem sa...

Jagbär trogen prenumerant på tidningen och såg den vackra gäststugan. Fick en hel del inspiration av reportaget, skulle kunna flytta in direkt ..GRATTIS !
Kram Anneli

Tierlantijn sa...

Lovely pictures!

Have a nice weekend!

Ilona

StrandviksVillan sa...

Oj så kul! Grattis till er båda!!

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad kul ska köpa tidningen så snart jag åker till affärn!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Rosengårdens Inredning sa...

Hej
Jättefina bilder i tidningen.Jag började att läsa texten och kände att det var något bekant. Innan jag läste vidare så tittade jag på vilka som gjort reportaget.Va kul och vad proffsigt gjort. Extra roligt när man känner er. När Nicke kom hem från jobbet och tog tidningen reagerade han likadant. - Har du sett vilka som gjort ett reportage, ropade han.
Som sagt. JÄTTEFINT.
Ang loppis, så ska vi inte till Ronneby. Vi ska till Degeberga istället. En av dom största loppisarna i Sverige. Ha de gott i värmen. Kram Malin

Magdalena sa...

så nydelige stemningsbilder..!
god sommer videre..
magny

Lilla huset på prärien sa...

Millan så fint!! Gud så roligt att se det i pränt sådär. Hoppas allt är bra och att du njutera av sommaren :)

Kram Jenny

signerat 71 sa...

Hej,
vad kul - grattis till lyckat jobb!!!
Ha en skön helg!
Kram j

Livet på Berget sa...

Grattis!
Jätte kul och snygga bilder blev det vad duktiga ni är!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Stort grattis!
Jättevackra bilder på en mysig gäststuga.
Kram Milla

Birgitte sa...

Tillykke. Det må jeg se :-)
♥ Birgitte

Mitt hvite hus sa...

SÅ moro...gratulerer så mye..grattis med tilbud å være med i boken også..

kejmpespennende,..

klemmer =)

Vikeskärs hem och vardag sa...

Då ska jag köpa tidningen i veckan. Grattis till reportaget.
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Reportaget var jättebra och det var fullt med fina bilder. Ni har verkligen klarat av er jobb med bravur.
Ha en bra vecka!
Kram Ullis

johanna sa...

Hej
Vad kul! Grattis!! Då måste jag ju köpa den o kika...De bilder du visar här är ju så fina!
Ja jag är absolut intresserad av lampan!! Kraaaam

Made in Persbo...Carina sa...

Hm...svårt att veta, för den kostar väl en hel del att skicka kan jag tro?
Det är det värsta med att skicka så stora saker...

Det är bättre att säljaren säger hur mycket hon/han vill ha och tittar på vad det skulle kosta att skicka så får jag ta ställning sen i så fall.

Ha en skön vecka!
Kram, Carina

Maria ( Idekroken ) sa...

Så nydelige bilder! Og så spennende!

Klem fra meg

Kjeruben sa...

Gratulerer!
Så gøy! Og så skjønne bilder! Herlig!

Fortsatt god sommer!
:o)

En amatörs trädgård sa...

Kul att ni fått er artikel publicerad. Men jag måste kommentera det sista kortet. Allt är jättefint kombinerad, men ni måste vända på hästskon. All lycka rinner ju ur, vidskeplig som jag är. Ha en trevlig semester.

VICTORIA sa...

Absolutely gorgeous!The whole room is really fabulous....I really like the bed linen and the whole bedroom as well with pillows,It looks really great! I love the crisp white of the room.Great Blog.thanks for posting.