lördag 15 augusti 2009

Kotavlan...

Hej alla!

Det var jätteroligt att så många ville vara med och försöka vinna kotavlan!

Jag och maken satt igår kväll och skrev och vek ihop små lappar, och det tog en stund kan jag säga. :)
"Nästa gång du ska ha utlottning så säger jag en siffra istället" sa maken lite smått uttråkad av allt vikande.
Vi blandade lotterna noga och sedan fick Ellen välja en vinnare.

Mari i Marieholm som har bloggen Hjärtat mitt var namnet på lappen!

Ett stort grattis till dig!

En trevlig lördagskväll önskar jag er/ Kram Camilla





Eftersom alla (tyvärr) inte kunde vinna, och jag har några extra så finns möjligheten att köpa en av mig;

Är du intresserad så maila mig (millashem@hotmail.com).

Jag har tre olika mått:

25 x 42
20 x 30
23 x 20

21 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinnaren. Så kul att så många ville vara med.

Ha en fortsatt skön helg!
Kram Ullis

Vända blad sa...

Stort grattis till vinnaren!
Kram Maria

annashusidingtuna sa...

Grattis till vinnaren!
Kram Anna

Blåbär och Mjölk sa...

Grattis till Maire!!!!
Hihi, smart sagt av din man ;)
Stor kram / Åsa.

Hjärtat Mitt sa...

Var ju tvungen att gå in på din blogg och läsa det oxå, hihi.
Krama Ellen och tacka för att hon drog mig :)

Kramar från en jättelycklig Mari

Anonym sa...

Vill bara säga att jag gillar Din sinnliga & sköna blogg, som jag har trillat in på av en händelse, och ko-tavlan var en höjdare!!

Har Du lust att vara med och tävla på min blogg, så är Du välkommen. Jag lottar ut priser från Lisa & Smällkaramellen, som jag tror att Du kommer att gilla!!

Trevligen från Agneta, mitt i den skånska Österlens-spenaten

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis till vinnaren!
Kram Marie

Hanna sa...

Grattis till vinnaren!!

Ha d gott!
Kram Hanna

STENLYCKA sa...

Grattis till vinnaren!
Rolig tävling du hade. Jag stod över för jag har redan några kotavlor.
Ha en bra kväll!
Kram

Ardisia sa...

Hej! Grattis till vinnaren :) Det var verkligen ett fint pris!

Ha det bra :) Kram Ardisia

Therese sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren! =D

Annas skattkammare sa...

Grattis till vinnaren!
Ha en skön söndagkväll
Kram /Anna

Blåbärs och smultronstället sa...

Grattis till vinnaren, det är så kul med tävlingar. Jag ser fram emot när jag ska dra vinnarna i min tävling.
Kram Susanne

bikim sa...

Great giveaway. Congratulation to the winner. Take care,
Rosa

Anci sa...

Grattis till Mari som vann !
Kotavlorna är söta på något sätt, men jag har inte någon bra plats för en just nu. Snart kanske... ?!

Stor kram

Engelska Villan sa...

Attans!! Missade jag den här fina tävlingen!!
Jaha, grattis till vinnaren i alla fall :)
Kram Anna

Anna-Lena sa...

Attans... jag som så gärna ville vinna! Men jag skickar ett stort grattis till vinnaren och ett till dig för en fin utlottning.

Hoppas att du får en skön vecka!

Kram Anna-Lena ♥

Maria sa...

Hej!
Fick syn på en kotavla på en annan blogg. Blev lite kär i en sådan. Har du att sälja? Och vad kostar de?
Maila mig gärna på mia@jagblommar.se

Galleri Hönshuset sa...

Hej

Grattis till vinnaren. Vad kostar dina kotavlor?

ha en toppendag. Kram Pirre

miOmolly sa...

Hej! Fin blogg du har!=) Var bara tvungen att skriva gällande tavlorna. Såna tavlor hade vi på vår går när jag var liten, med alla kossornas namn på...hi hi lite komiskt att folk köper såna nu... Mvh Lotta

Anna sa...

Hej! Måste bara fråga om du har fler kotavlor trots att det var länge sedan du skrev om det? Kram Anna