söndag 9 augusti 2009

Utlottning!

Hej på er!

Nu tänker även jag ha en liten utlottning här på bloggen!:)

En fin gammal kotavla!

Allt ni behöver göra för att delta, är att skriva en kommentar i det här inlägget.
Länkar ni till min sida fördubblas era chanser att vinna.
Låna gärna bilden på kotavlan och skriv i kommentaren om ni länkar.

Ni behöver naturligtvis inte ha en egen blogg för att delta, alla får vara med!

fredag den 14/8 kl 18.00 drar jag en vinnare, så lycka till nu allihop!


Kram Camilla


113 kommentarer:

vardagsvitt sa...

Hihi... det värsta är att jag skrattar fortfarande när jag läser igenom mitt inlägg, men det bjuder jag på!!
Utlottning...ooooh så kul jag är naturligtvis med och länkar gör jag gärna!!
Ha det bra!
Många kramar Marith

Sanna sa...

Vilken superfin kotavla!!Jag vill vara med och tävla om tavlan.
Kram Sanna

Therese sa...

Ojoj. Först ut.
Jag vill vara med i utlottningen och länkar såklart från min blogg.

Ha en bra start på veckan.
Kram
Tezz

Mitt hvite hus sa...

Så skjønn Kotavle du lodder ut.. rpøver sjansene hos deg jeg...

Nyt kvelden
klem kerstin

Niina sa...

You have a beautiful blog, I really enjoy visiting hear! Have a nice coming week! I would also be very happy to win this nice price you have...:)!

Tanja sa...

I would like to win a kotavla, i am Tanja Karst I live in the netherlands and i like youre blogspot!! greetings Tanja Karst
tanjakarst@home.nl

Jessica sa...

oj jag var först, ja jag vill gärna vara med på utlottningen jag länkat på min blogg ha det bra kram jessica

Ida sa...

HURRA , jeg er med, og så klart linker jeg :-)

Utrolig flott tavle!

Klem

Anneli sa...

aha...är jag först...kan det betyda tur kanske...:-)vill ju gärna vinna Kotavlan***
Bildlänk hos mig
kram
annelie

Unknown sa...

Hej Camilla ! =)

Det va en fin kotavla - självklart vill jag vara med och tävla =)
Länkar också ifrån min blogg !

Kram Moa

Stine sa...

Jeg vil veldig gjerne være med, om vi nordmenn får være med også da. Er stadig inne på bloggen din. Og en sånn gammel kutavle har jeg ønsket meg lenge, og jeg finner ingen på loppemarked selv. Skal linke til deg i neste innlegg på bloggen min :)

Sommersmil fra Stine

I. sa...

Nice blog too ;-)
Can I join the lotery ?
Have a nice evening,
Isa

G-STYLE sa...

Hi Milla,
Thanks for the compliment !
I just love your blog , you are an inspiration for me , the white colours , the grey and zinc assecoires , the wooden floor....I like it all !

till next time
greetings from Gea

My home is my Castle sa...

Oi for en flott kotavle :)
Jeg blir gjerne med på trekning og linker deg inne hos meg ;)

Klem,Kari

Hjärtat Mitt sa...

Självklart så vill jag vara med i din utlottning :)
Jag länkar för att få större chans, så klart.

Kram Mari

Home By Virginia sa...

Hei og Hopp :)

WOOOW for en fin premie...!!!
Jeg blir selvsagt med og linker på min blogg... ;)

Ha en strålende uke...!!!

Klemmer fra Malin Virginia

Anonym sa...

Kul med tävling! Jag vill gärna vara med.
Hälsningar
Charlotte i Borlänge

Tanjis sa...

Hej!

Den här tävlingen vill jag gärna vara med på! :)
Har länkat i sidomenyn på min blogg!

*håller tummarna*

Västbacken sa...

Åååh en kotavla!

Jag är med :)

Lotta

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad kul med en utlottning, vill gärna vara med och länkar såklart!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Ekebo sa...

Hej där! Är gärna med i tävlingen har önskat mig en kotavla länge. Ha det gott kram malin!

vitating sa...

Åhhh som jag vill ha en kotavla,klart jag måste vara med!!!! Kramar Maria
Jag länkar!!

Anci sa...

Hej !
Ja tack, jag vill gärna vara med i din utlottning av kotavlan.

Ha en skön vecka !

Kram

annashusidingtuna sa...

Hej!
Vill jättegärna vara med i din tävling, det var ju ett tag sedan jag höll på något med bloggen så vi får se om jag får till det med länkningen,hihihi.
Men snart så kommer nya inlägg från mig!
Kram Anna

Anci sa...

Hej !
Ja tack, jag vill gärna vara med i utlottningen av kotavlan ! Om du skulle få höra det här av mig 2 gånger, så är det bara lite konstigheter med datorn...

Ha en bra dag !

Kram

annashusidingtuna sa...

Då var det länkat och klart tänk jag kunde fortfarande...
Kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej. Jag tävlar gärna om en kotavla, dom är så himla fina. Länkar såklart, och håller tummarna håårt...
Kramar till dig
AnnaMaria

Made in Persbo...Carina sa...

Hej, hej!
Å så kul med en utlottning! Vill gärna vara med och länkar naturligtsvis med bilden hos mig.
Ja om du gillar svamp stundar härliga tider nu kan tro. Först regn, sen värme...då trivs väl svamp va? Själv äter jag inte svamp men jag ääälskar att gå i skogen och plocka bär och svamp just bara för att det är så rofyllt och mysigt.

Ha det gott, kram Carina

Börjelundskan sa...

Oj oj oj! Vad roligt en kotavla,....den vill jag gärna vara med och tävla om. Ska försöka att länka bilden på min blogg, men det misslyckas i bland,.... men jag gör ett försök.

Ha en skön vecka. Kraam Cin

Johanna sa...

Åhhh jag vill så klart vara med och tävla så jag länkar för att få dubbla chanser =0)
Vilken fin blogg du har. Här får jag nog fortsätta att titta in! Kram

Johanna sa...

Åhh, vilken fin kotavla. Den vill jag så klart vinna, för att få dubbla chanser har jag ju även länkat!
Vilken fin blogg du har, här får jag nog fortsätta att kika in ibland.
Kram

Anonym sa...

Vill gärna vara med o tävla..:) Elin i Kyrkhult

Camilla Alvén sa...

Åh, den skulle jag vilja vinna!
När jag var liten spenderade jag många timmar i kostallet hos mina föräldrars kompisar, det roligaste var när de mjölkade korna och försökte pricka min mun med mjölken direkt från spenen.
Ha det bra
Kram

Living by Milla sa...

Hej Milla!
Länge sen jag var inne hos dig,mycket att läsa i kapp ser jag.:)

Vad skoj med tävling, klart jag vill vara med. Har suktat länge efter en kotavla så nu håller jag tummarna hårt. Länkar.

kram Camilla

Living by Milla sa...

Länge sen jag var inne hos dig, mycket att läsa ikapp ser jag.:)

Jag har suktat länge efter en kotavla så nu håller jag tummarna hårt! Länkar.

Kram Camilla

EN INREDOHOLIC sa...

Kotavla!! Så roligt!! Visste inte ens att det fanns något som hette så :)

Finns många användningsområden!! Häftigt! Kan tänka mig den på kontoret :)

KRAMAR I MASSOR
Jannice

Kicki sa...

Så klart vill jag vara med och tävla.
Hoppas på tur.

ANNIKA sa...

så klart man är med och hoppas vinna....

gustafsson.57@hotmail.com

Hem och Harmoni Marie sa...

Yippie, en kotavla som pris. Hoppas hoppas jag har tur nu!

Jag länkar så klart också. Kram Marie

Galleri MochB sa...

Jag har ingen kotavla, men skulle gärna vilja ha en egen ;O)
Kram Mia

MODERN COUNTRY sa...

Og hei Underbara du!!

Jeg satt nemlig her i går kveld og leste alle dine ord, beundret bildene og tenkte hvordan du måtte ha det. Tenkte på din mormor som du ikke har mer. Hvor vondt det må gjøre i hjertet ditt. Mormorer er det beste som fins!! Stakkars vennen, håper du har noen som kan klemme litt ekstra på deg. Fra meg får du også en varm klem!!

Ja, tenk om jeg kunen få treffe deg, det kjennes virkelig som vi kjenner hverandre. Rart ikke sant? Jeg er jo ofte på loppis i Sverige, der fins de aller beste lopper :) Måtte titte hvilket län jeg er nærmest. Västra Götalands län er ikke så langt unna, 2 timer fra Gøteborg. Bor du i nærheten? Håper!!

Så vakre saker du har funnet i sommer, det ble vel en hel del loppis besøk på deg også. Den gamle netting vesken synes jeg var herlig! Super og vandre rundt med på marked og fylle opp med friske grønnsaker.

Ojoj, en kotavla, undrer hvorfor du ikke selv vil ha den? Jeg er med!

Ha det godt Camilla, prates snart!

Klem/Aina

Anonym sa...

Hei!

Arvonnassa mukana!

Karita

lolla sa...

hejsan
jiiipppie, en kotavla som jag sååå gärna vill vinna,länkar i min blogg under kategorin tävlingar...
och du.....trevlig blogg du har
kram lolla

Mollymera sa...

En kotavla är precis det jag skulle vilja vinna. Lyckos vinnaren!!!
Kram Christina

Änglarnas hus sa...

Halloj!

En sån fin kotavla.. den vill ja vinna haha.. fler me mig..

skulle behöva ha för att bli på mind om, inte att mjölka korna, men dock att vattna blommorna..

Kramis Sanne

Anonym sa...

Ny i bloggverden, og kan ikke så mye med dette... men du har en flott blogg og det er interressant å følge den:) vil gjerne være med i utloddingen din:) har dessverre ikke blogg selv...men kanskje snart:) håper jeg kan delta allikevel..
bestemorstua@hotmail.com

softgrey sa...

Jaaaa! Jag vill hemskt gärna vinna kotavlan!
Gillar att fota och kor är ett favoritmotiv; lugna och trygga personligheter, men ändå nyfikna och sociala. Hurra för kon!

Kram, Anette

shabbychickort.se

Mitt hem är min borg sa...

Hej!!

Vilken fin kotavla.. Klart man vill vara med.. =)
Nu ska jag kika mer hos dig..

Håller tummarna..
Kram på dig!!

H ennA sa...

Tjingeling! Jag vill vara med på ett hörn, kotavlan är ju så fin!

Ha en bra dag!

Kram Anne

Ardisia sa...

Hej!
Kul med en ny tävlig! Klart jag är med & länkar också från min blogg. Kram Ardisia

Anonym sa...

Vill jättegärna vara med i tävlingen om den vackrakotavlan!!!
kramar Nettan S

pepperkverna sa...

TAk for hyggelig hilsen. Det er jo så mye vakkert hos deg! KLem Hege

Ann-Charlott sa...

Tjooo!
Vad häftig med vinsten av lantligs kotavla. vad spännade!
Gärna vara med och har lagt ut länk och bild hos min blogg.

mvh lotta

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei vil gjerne være med i loddtrekningen.Ønsker meg veldig en kotavle.Ha en fin kveld:)

Design i tid och rum sa...

Hej! det var ett tag sedan,och just nu hamnar jag mitt i din tävling.hoppas allt bra med dig kram Dadda

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Kul med tävling...klart man vill va med;)))

kram Millemamsen♥

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Hei. Vil gjerne vinne den fine tavlen. Har lagt meg til som følger, og jeg har laget en link på siden min. Klem Jorunn

Två systrar sa...

Hoppas du har haft en bra sommar!!
Kul att läsa igenom din blogg! Vi kommer tillbaka:-)
Kram C&M

Nilla sa...

lart jag vill vara med och tävla. Jag länkar och håller tummarna!

Kram Nilla

Syster vit sa...

Tycker dessa ko-tavlor är såå häftiga och hoppas på en enorm tur, den skulle passa fint i vårt kommande renoverade lantkök. Kram Liselott. Länkar såklart.

dominique sa...

hallo
superleuk blog heb je!!!!!
groetjes de zandhut

De Zandhut sa...

hallo camilla
superleuk blog heb je!!!ik kom af en toe even kijken bij je...
groetjes dominique

Hanna sa...

Hej Camilla!
sikken fin kotavla :) Klart jag vill vara med och tävla!!
Fixar en länk hos mig.

Ha d riktigt gott!
Kram Hanna

Anonym sa...

vill gärna ha chans på den fina tavlan, skulle passa så fint hos mej som samlkar på kor...H Carina R

Fågel Blå sa...

Hej denna underbara vill man gärna vara med och tävla om.
Kram Kathrine!

Anki sa...

Å jag vill oxå gärna vara med o tävla om den fina kotavlan! Länkar oxå!

Ha en finfin dag! Kram Anki

Annika i Gamla Stan sa...

Hej! Roligt astt du hittade till mej. Har haft lite bloggtorka, men är ute på inspirationssurf (man hittar en ny blogg, och besöker sen fjärde kommentaren i senaste inlägget, så tittar man på 4 nya bloggar vaje dag..nu startar jag från dej som skrivit så fint hos mej!

Så kommer jag nog igång snart igen !

Annika

Anonym sa...

Fin blogg, fin kotavla...
Visst vill jag va med!!
Christina

Hemma hos Linda sa...

Hej!

Den här vill man inte missa... =)

Letat överallt efter en kotavla, men ännu inte sprungit över någon, kanske har jag turen på min sida.

Länkar med bild från min blogg.

Ha det bäst!

KRAM Linda

Galleri Hönshuset sa...

Halloj

Underbart vacker =) Jag är gärna med och prövar lyckan.

Kram Pirre

maiju sa...

Oj, oj - jag är med!!! Vilken undebar tavla, vill absolut ha! Jag chansar med två lottor = länkar såklart. Hoppas, hoppas... :) :)

Compact Garden sa...

Hittade hit via en annan blogg..självklart vill jag vara med och tävla om din fina kotavla.
Länkar från bloggen också..

Ha en skön kväll/Anne

evamar - tävlingsblogg sa...

Vilken härlig tavla. Klart jag är med och att jag också länkar i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/august/kotavla-14-augusti.html

Marie sa...

Hej Camilla!

Klart man vill vara med och tävla, självklart länkar jag!

Kram Kram
Marie

Ullis/Leva på landet sa...

Vill gärna vara med och tävla om tavlan. Länkar också på min blogg.

Kramar Ullis

lenamarb sa...

Underbar tävling!

Jag har ingen blogg men vill gärna vara med och tävla :)

MVH
lenamarb@gmail.com

KRUSEDULL sa...

Den tavlen var kjempefin!! Kunne godt tenke meg å vinne den:)Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Veldig kjekt med kommentar fra Sverige:)Kjempekoselig blogg du har! Ser ut som du har ett riktig koselig hjem:)

Britt sa...

åh, jag vill jättegärna vara med! självklart så länkar jag från min blogg.

Kram Britt

monicaxlarsson@gmail.com sa...

Muuu!!
Jag håller alla fyra klövar att jag blir den glade vinnaren!
Hälsningar, Monica

Ps. Fin blogg

Liz sa...

Jag är gärna med och tävlar om den fina kotavlan.
Bara jag slipper träffa kon den tillhört så är jag glad.
Jag är nämligen livrädd för dem.

En länk hittar du så klart i min lite annorlunda tävlingsblogg:
http://chiclady.blogg.se/2009/august/-millas-hem-tavlar-ut-en-gammal-kotavla.html

Kram från Liz i Malmberget :)

sarinsko sa...

hej. jag är gärna me och tävlar :)

blogg: sarinsko.blogg.se
Mejl: zarah124@yahoo.se

Jennyshemochharmoni sa...

Ååå såg att du hade tävling! Såklart jag vill vara med! KRAM

Anonym sa...

Hej! Det skulle kännas väldigt bra att bli ägare till en kotavla!!! Mvh Eva Salomonsson

Mia sa...

hej hej!
hittde din tävling via en länk på en annan sida =)
och jag har varit ute efter en kotavla länge nu. Så jag är gärna med i tävlingen och länkar givetvis till din sida.

kramar mia

jessie sa...

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-en-kotavla.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

U.M sa...

Vill vara med och länkar från min blogg till dit utlottning!

Lilla pissmyran sa...

Hej!
Jag vill jätte gärna vara med i din tävling. Har länkat hit från min blogg.
Härliga bilder du tar :-)
Kram Marika

Liten Bod sa...

Hej! Så tråkigt med din mormor,men hon verkar ju haft ett bra och långt liv. Vilken fantastisk upplevelse det måste vara att få se Ninas hem, jag blir lite avis nästan :) Jag länkar såklart. Kram, Tina

Martina sa...

Hoppas mitt letande efter en kotavla slutar nu på fredag! ;-)

Har länkat i sidebaren på min blogg: http://mimicsliv.blogspot.com/

Hoppas nu på tur! Kram!

Erica sa...

Klart att man vill vinna en kotavla :-)!! De är ju sååå fina :-)!// Erica

Har tyvärr ingen blogg men hoppas på extra tur med min lott ;-D!

erica@byggarn.se

Anna-Lena sa...

Halloj!

Självklart vill jag vara med i din fina utlottning. Länkar förstås från min blogg. Har ju lyckats beställa en kotavla i plast...inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Gissa att jag blev besviken men den kommer kanske till användning i barnens rum, hihi... Håller nu mina tummar så hårt jag kan och hoppas på tur!

Kram Anna-Lena

Anonym sa...

Hallåååå........
Trevlig sida du har.
En kotavla...hoppas, hoppas, hoppas
Linda i skåne

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhh hej så klart man vill va med och tävla om en kotavla...
Kram Linda

Malin (mr22ga@hotmail.com) sa...

Hej!
Jag vill självklart vara med även jag och länkar också vidare för dubbel vinstchans på: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/kotavla.html

Håller tummarna! Ha det bra så länge!
KRAM Malin (mr22ga@hotmail.com)

Vända blad sa...

Hej! Hoppsan detta höll man ju på att missa! Är gärna med och tävlar. Länkar så klart...
Kram Maria

Minna sa...

Jag med!

becca sa...

Bättre sent än aldrig =).
Det är klart jag vill vara med på din utlottning.
Jag länkar!
Ha det bra, kram Rebecca.

becca sa...

Bättre sent än aldrig =).
Det är klart jag vill vara med på din utlottning.
Jag länkar!
Ha det bra, kram Rebecca.

Eva sa...

Önskar vara med i utlottningen!
Kram eva

Norrdalen sa...

Alltid roligt med tävlingar med fina priser! är gärna med o tävlar och har länkat i högerspalten på min blogg!

Ha en bra dag! Kram Jannica

Elsa sa...

Va' fin kotavla!
Jag är med i utlottning, gärna!

Mvh, Elsa

P.S. Länkar också.

Anonym sa...

Hei

Så fin blogg du har.

Og jeg blir gjerne med i konkurransen din og håper for at det blir jeg som vinner, for en gangs skyld ;o)

Ha en superflott torsdag, og ikke minst - en herlig helg ;o)

Klem Jeanette

Nygammalt sa...

Oj vilken tur att få chansen att vara med om en sån fin kotavla, precis vad jag vill ha! =)

Länkar givetvis!

Kram.

Blåbär och Mjölk sa...

Nämen å! Jag jäktar in och i sista sekund och är självklart med i utlottningen! En ko tavla vill jag inte gå miste om.
Jag länkar så klart till din tävling!
Kram kram / Åsa.

En Mölnbobos Liv sa...

Vilken annorlunda och rolig vinst. Jag är gärna med och tävlar och har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/august/kotavla.html

info@annakarlsson.se

Johanna sa...

Skulle jätte gärna vilja vara me och tävla. Hoppas jag vinner oxå:D

jojjo_919@hotmail.com

Anonym sa...

kotavla står för min barndom. Hopass och håller tummarna för att få en i mitt hem som vuxen.

Malin Johansson sa...

Man måste ju prova även om jag faktiskt aldrig vunnit en tävling på loggar så håller jag bägge tummarna.
Kram Malin
malin.johansson@kallholmen.se

Jes/Vita villa vila sa...

Å vilken fin blogg du har! Och vilken underbar gammal ko-tavla. Jag tävlar jättegärna :)

I sista stund - men ändå!

Kram Jes

I mitt hjärtehem sa...

Hej! Är jättegärna med och länkar såklart oxå....tur att jag hann kommentera innan dragningen :0) har önskat mig en ko-tavla länge!!!

kram åsa

Christine sa...

Åhh, for en herlig premie! Den som vinner er jo så heldig - krysser fingrene for at det blir meg... ;o)
Jeg linker på min blogg, så 2 lodd på meg... Ha en strålende helg!

Klem Christine / dethvitehuset.blogspot.com

gamla skolan sa...

Klart jag vill vara med i din tävling ! Önskar dig en trevlig helg ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Ingis sa...

Hej!
Ny på din sida och hittatde hit via annashusidingtuna....måste kika runt lite mera ser spännande ut.
Är jättegärna med på utlottningen och länkar. Är jättesugen på en kotavla...så håll tummarna..

Kram Ingis