söndag 22 september 2013

I tiden...




Ett litet livstecken bara...


Tiden springer iväg och min ambition om att göra inlägg mer frekvent har liksom också bara sprungit iväg. Det är inte så att inspirationen sinar, utan tvärtom, jag har massor av ideér just nu och då blir det emellanåt varken hacket eller malet. Känner någon igen sig?

Idag har vi varit iväg och tränat spår med Elsa. Efter det åkte mina pyjamasbyxor på igen. Det känns som om det ligger i tiden att vissa dagar behöver vi bara vara. Så med regn, god mat och fika kan jag hittills summera min slapparsöndag.

♦♦♦

Varma kramar

C

3 kommentarer:

My everyday life sa...

Ja känner igen det där, svårt att hinna med att blogga i vardagen. Kram Nina

Brita sa...

...känner igen mig...skulle behöva en extra dag i veckan...eller ett par timmar till per dygn...går det att ordna :)....

Rosine sa...

Så jag har en hemma


Vit, så söt och lydig och oumbärlig.
hälsningar

Rosine ♥♥♥