söndag 25 april 2010

Ofrivillig bloggpaus...

Hej alla!

Hoppas att ni har det bra!
Här är allt bara bra, förutom med det tekniska. =(

Datorn är helt ur gängorna och går inte ens att starta. Troligtvis är det en kortslutning av något slag. Vi har lämnat in den på koll, och jag hoppas att problemet inte är alltför stort. Jan tror att den behöver semester!=))

Jag är hos en kompis just nu och ville bara berätta att jag saknar att titta in hos er, och hoppas att jag snart kan läsa ikapp.

Stor kram till er alla!

C


Denna bilden är så himla fin!
Den är från Sköna hem och är tagen i ett vitt sekelskifte hus i Gävle.
Enkelt och vackert som bara den!

15 kommentarer:

Grodmamman sa...

Tråkigt när tekniken strular!
Hoppas att du snart är tillbaka!:)
Kram

Photo by Maria sa...

Det tekniska är bra..... när det funkar..
Hoppas ni snart får ordning på datorn..

Kram Mia

Änglarnas hus sa...

Trist med datorstrul! Hoppas det ordnar sig snart!

ha en bra söndagskväll!!

Kramis Sanne

Unknown sa...

Hej Millan!

Fy va tråkigt med dataproblem;( vi hade problem i flera veckor tidigare i år så jag vet hur det känns.

Underbar bild...

Kram i våren, Pia

Rut och Signe sa...

Inge kul med datastrul. Är mycket beroende själv av denna lilla burk och har hela mitt företag i den så jag vill inte ha strul, förstår dig. Hoppas det löser sig inom kort! Ha det gott, Marie

LOPPISLIV sa...

Underbar bild, så rofyllt sovrum. Hoppas det ordnar sig med datorhaveriet, man känner sig lite off när man inte kommer åt internet och bloggvärlden. Ha en fin vecka, Kram Paula

Anonym sa...

Hej Camilla!
Vilken underbar bild, enkel och rofylld.

Datastrul är inget roligt, hoppas du snart får den fixad.

Ha en trevlig vecka.
Mvh Helene.

Jacqueline @ HOME sa...

Dear Camilla,
I'm so sorry that you are having computer trouble. You have still managed to post a beautiful picture of a gorgeous bedroom !! I hope that you sort everything out soon. XXXX

Camilla sa...

Hej Camilla!

Usch va jobbigt det är när inte tekniken funkar!!!

Jag länkar till dej angående den fina kotavaln i ett inlägg hos mej idag. Hoppas det är ok - annars får du höra av dej!

Bilden du visar är underbar - så rogivande och fin...

Hoppas du har en bra dag trots data strul och att allt snart fixar sej igen!

Mvh
Camilla

Annas skattkammare sa...

Så trpkigt när datorn krånglar! Hoppas han blir pigg efter lite semester!
Kram /Anna

Ausra Drivstedt sa...

Tycker mycket om din speciella stil. Jättefina bilder!!

MormorRuthsAnn sa...

Hej Millan!
Härlig bild!! Men bilden du visar från ditt sovrum är minst lika härlig!! Härligt att höra att det går framåt med alla golven ni håller på att måla...ja det kommer att bli såå stor skillnad!!!

Usch vad jobbigt med datastrul, hoppas att allt ordnar sig snart.

Ha det så gott!

Kram
Ann

Bibbi sa...

Förlåt, men det känns bra att fler har datastrul... Fast för mig är det ju själva bredbandet..
Hoppas det löser sig för dig.

Håller med dig om bilden. Enkel och vacker utan att se för välstädad ut:)
Ha det gott
Kram

Anci sa...

Jag har tagit en frivillig bloggpaus. Hoppas att du snart är tillbaka !

Kram
Anci

Marie sa...

Hoppas det snart ordnar sig med datorn, du är saknad!!!!!!

Kram Kram
Marie