fredag 23 januari 2015

It's a keeper...





Ikväll visar jag några gamla bilder och önskar er alla en trevlig helg!

Det är konstigt, ibland kommer vi hem med prylar som vi förmodligen tröttnat på inom en månad och ibland kommer vi hem med prylar som tex giraffer! Dessa köpte vi på en semesterresa i Danmark i en antikaffär och jag var bara liksom tvungen att köpa. Tröttnar inte. Likadant var det med äggen ifrån Kreta. Samma med den gamla fiolen som säkert har en massa år på nacken. Den skulle jag säkert göra en bra affär på att sälja men det kommer inte att ske, för jag bara älskar den. 

Märkligt...





Har ni också saker som bara måste få vara kvar?=))



2 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Visst är det så, vissa blir liksom favoriter med en gång och hänger kvar i många år, man tröttnar aldrig på dem..
Så fina giraffer och fiolen var ju underbar!
Kram Anna

Anci sa...

Jo, jag har också en del sådana saker :)

Kram
Anci