onsdag 9 juli 2014

Fig...




Jag bara älskar mitt nya fikonträd och vill ha det lite överallt!=)


Hur har ni det i sommarvärmen? Är ni lediga?
Jag håller på att smälla av en smula i värmen eftersom jag fortfarande arbetar, fast om två dagar är det min tur också. Då går vi på semester. Vi har i och för sig tjuvstartat ledigheten genom att tillbringa två härliga veckor på Cypern. Kan inte få nog av denna fantastiska solskenspärla!=) 
Vår hund Elsa var på "läger" (pensionat) när vi var iväg, och nu har våra barn snart tillbringat två veckor i Hällevik på lägret där. Det ska bli så gott att få hem dem, och tillbringa en lång härlig ledighet tillsammans.

Nu en kopp kaffe och sen iväg! Ha en fin dag allihop som kikar in!


3 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Låter som din semester har haft en härlig start! Hoppas den fortsätter så!
Sommarkram,
Titti

Vivre Shabby Chic sa...

Great blog!
I'm a new follower…
Carla from rome ^_^
Hugs

Hof 9 sa...

Hallo, ich bin über Pinterest auf Deinen Blog gestoßen und muss sagen toll. Schöne Aufnahmen, herrliches Farbkonzept. Du bist gleich in meiner Blogliste aufgenommen wurden.
Viele Grüße Christin von Hof9.blogspot.com