tisdag 23 april 2013

Ren smuts...




Hej alla fina!

Har ni fått några fräknar på nosen ännu? =)

Vi hade vår grillpremiär här i helgen. Barnen ville vi skulle sitta ute och äta också, men där gick gränsen. Inne fick det bli. Däremot har vi njutit av fika ute i trädgården ett par gånger de senaste dagarna och det sitter ju fint. 
Men med det fina vädret kommer ju också de små otäckingarna fram, och idag plockade jag den första fästingen på Elsa.=( 
Idag har jag planterat några blommor. Och jag kan säga att känslan av att köra ner händerna i jorden är så efterlängtad. I det fallet är lite smuts under naglarna är ren lycka!

Må gott och tack för att du kikade in!


Lilla svart-vita fatet köpte jag under vår tjejhelg.

6 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll i stugan din

Hörligt är det eller hur ?
Här hemma har vi också börjar grilla.
det är ju så Gott ! :)
Vi har ätit korv ute ett antal gånger och fikat.

Härligt när Våren äntligen kom.

Ha en fin fortsättning på veckan !
Så fina bilder från dig ¡ Kram

Maria sa...

En liten hälsning från hörnan till dig. Nu har jag kommit igång med bloggen igen efter en tids eftertanke.
Må så gott kram från Maria ♥

fem barns mamma sa...

Ja nu är det härligt ute:) Vi var i Agia Napa, 19-26 april! Var dryga 20 g de första dagarna och slutade på 27 de sista, var skönt både och! Gick fint att bada o havet också! Bodde på Sandy Bay, Vings hotell och allt var perfekt och välordnat! Vart har ni varit, åker gärna tillbaka igen, men det är ju alltid roligt att pröva nytt hotell:)
Kram Emma

Anonym sa...

Hej, jag undrar var den vita skålen i det här inlägggetkommer ifrån? Lite Höganäs-stuk. :)

Mvh Helena

Millas hem sa...

Skålen har jag hittat i Brunnsparken på loppisen!! Det är inte Höganäs! // Camilla

Anonym sa...

Tack för svaret med anledning av den fina skålen. Mvh Helena