onsdag 16 mars 2011

Korgpiff...

Hej!

Att jag är förtjust i siffror och bokstäver har nog inte undgått någon som kikat in här.

Korgen som står på kökshyllan fick en liten utseendepiff i form av ett par siffror som jag helt skoningslöst pressade in i flätorna.

Siffrorna har också suttit här.

Lampan som hänger över köksbordet köpte jag någon gång förra året och den är jag väldigt nöjd med. Den plockar fram det råa och lite industriella i köket.


Vilka inköp har du gjort som du är extra nöjd med?


Kram Camilla



23 kommentarer:

Hannis sa...

Mina favoriter hemma är plåtskåpen som jag köpte från en byggarbetsplats och målade om + mina plåtlådor.
Det är sånt som stannar kvar=))

Gillar din mix av mjukt och hårt som jag tycker att du har.
Sen är jag förstås galen i industrilampan!

Kram Hannis

gamla skolan sa...

Tänk att så lite kan piffa upp en korg och en hylla ! Jag är också så där extra förtjust i siffror och bokstäver . Kan aldrig få för många ! Kramar // Susanne ♥

LOPPISLIV sa...

Godmorgon!! Så snyggt det blev med siffrorna på korgen, och dina hyllor är ögongodis på hög nivå!! Industriella lampan du har över köksbordet är superfin, gillar formen på den.

Tror min trähäst är det inköp jag är mest nöjd med, eller skåpet kanske?? eller....det här var svårt...ha ha ja det är en del man samlat på sig genom åren som man tycker om minsann :-)) Ha nu en toppendag, vi hörs!! Kraaaam P

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Så snygg på dina hyllor.. Och en väldigt snygg lampa som man ser lite av.. Vill ha.. ;)
Kraaam kram

Snögården sa...

Du har ett så fantastiskt fint kök.Bokstäver är mysigt och så enkelt men blir så fint.
Kram Anni

Vintage House sa...

Härligt läckert det lilla extra:)
He en skön dag
kram
sandra

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint på hyllan:)
Önskar dig en fin dag i vårsolen
Kram Susanne

Ann-Catrin sa...

Superfint... det är så roligt när man kan förändra själv så där
Vacker bild från ett vackert kök
kram
Ann-Catrin

kungen o majkis sa...

Siffrorna på korgen är ju hur fina som helst! Mitt senaste allra bästa köp är dessa sifferschabloner.

http://kungenomajkis.blogspot.com/2011/03/sifferpyssel.html

Inget piggar upp så som siffror och bokstäver :-)!

Mitt hvite hus sa...

Så utrolig vakkert i hylla di =))

kurven og porselenet =))
ha en fin dag =)

klemmer

Villa Vinkelhaken sa...

Så himla fint! Gillar den svarta lampan! =)

Kram Jenny

Amelie sa...

Superfint! Den svarta lampan är så snygg och alla porsliner givetvis!
Mitt allra bästa köp är min provdocka och min gamla dörr! Två saker jag aldrig kommer göra mig av med! Kram Amelie

Lilla Blanka sa...

Hej vännen,

Så himla fint..! Vad mycket fint porslin du har också :)

Åh vad svårt, har många fynd som jag är lite extra glad över. Skrivbordet som jag sitter vid nu till exempel.

Kram
Mia

Industri house sa...

Underbar bild!! Mitt bästa köp är nog vår stora industrilampa, den är jag supernöjd med. Ha en riktigt mysig helg, kram jessica.

Teres sa...

Otroligt inspirerande bild som du delar med dej av! Gillar att inspireras av din fina blogg.

mvh/ Teres

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Kikar in och önskar dig en fin helg

Kram Susanne

Unknown sa...

Gillar dina bilder, du har ett mycket fint hem!

Ha en skön helg!
Kram Anna

Ann-Charlott sa...

Hej!
Kul du hittat in till min blogg!
Vad roligt att du gillar lika smak!
Få jag lägga din blogg i min blogglista? Du har så fin inredning blogg!
Trevlig helg/Lotta

Joyforhome sa...

Kom och var med att fira mitt 1 års jubileum idag :) välkommen in till mig på en tävling

Kramar Malin

Livet på landet sa...

Vilken förändring det blev av "bara" några siffror! Bra idé:)

Kram Helena

Elin sa...

Hej!
Jätte fint det blev.
Önskar dig en fin dag och en trevlig helg!
Kram Elin

Ingrid sa...

Faktiskt exakt samma lampa och jag gillar det så otroligt mycket! Väldigt fin blogg

Ingrid sa...

Faktiskt exakt samma lampa och jag gillar det så otroligt mycket! Väldigt fin blogg