lördag 23 januari 2010

Släkten är värst...

Hej alla!

Här har vi precis ätit bakad potatis med en smaskig fyllning och nu nattar J trötta barn och jag laddar för filmkväll.

Vi har haft släktkalas idag, för Ellen som fyller åtta år imorgon, och ni vet hur det "tröttar"!=)

Dessa små barnskor påminner mig om hur snabbt tiden springer iväg. Det känns som igår Ellen stapplade runt med skor i den här storleken.

Imorgon ska vi överraska barnen med något kul, men först blir det frukost på sängen och sång av oss för vår lilla åttaåring.


Kraaam




Kunde inte motstå dessa raringarna =)

40 kommentarer:

Home and Lifestyle sa...

Congratulations and have a nice day!!

Warm regards, Ingrid

Änglarnas hus sa...

MMmmm så söta små skor :)..barnkalas kan ta musten ur vem som helst..hihi..
Här blire också filmkväll!!

Kramisar ifrån Sanne!!

Majas skafferi sa...

Hej! Jättefina skor! Tiden ja, den går tyvärr bara fortare för varje år också! Gäller nog att man verkligen gör saker man VILL!
Vilket fint stilleben i förra inlägget, älskar gamla foton,( även på okända ;)och glasflaskor!

Livet på Berget sa...

Grattis till din lilla stora tjej. Det är kul men tröttande med kalas. Först ska man förbereda en massa, sedan vara en god värdinna och så till sist ta hand om all disk och stök. Hoppas morgondagen blir lyckad.
Kram
/Sara

Grodmamman sa...

Stort GRATTIS till 8 åringen!:)
Det är inte klokt vad fort de växer upp, de små barnen. Här känns det ibland som igår vi satt här med bebisen som var vår son och idag är han 11 år!:)
Kram

fröken knopp sa...

ljuvligt söta skor!!!

kalas kan ta på krafterna ja..hm..nästa helg blir det ett årskalas här så jag kommer nog med ha en trött tjej sen...:)

Hoppas att ni får en härlig söndag imon!!

kramar elin

gamla skolan sa...

Förstår att du inte kunde motstå dom , helt bedårande små skor ! Hoppas att ni får en mysig dag i morron ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilka söta skor! Måste rota runt bland våra gamla skor och se om jag inte hittar ungarnas första skor. Vore faktiskt skoj att ha dem framme. Gratta lillan!
Kram/ Anna

Home No.1 sa...

hej =)
ja visst går tiden fort det är ju barnen man ser det!
jag har två vuxna kan inte fatta det...
kram Annica.

Karin sa...

Yes, time flys to quickly sometimes. My sun turned 9 this week so I know exactly what you mean. H A P P Y B I R T H D A Y!
Karin

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med 8 årsdagen... en flott feiring for bursdagsbarnet...

Skoene var skjønne..
Ha en fin søndag..

Klem Kerstin

Anna-Malin sa...

det är härligt med jobbigt med kalas ;) kul att träffa släkten men jag håller med, absolut tröttande....

grattis till 8-åringen och hoppas ni får en fin dag.

kram
anna-malin

Anci sa...

Grattis till födelsedagsbarnet !!

Tiden går så fort ibland att jag inte riktigt hänger med.

Kram
Anci

STENLYCKA sa...

Vilka gulliga skor. Hoppas ni får en underbar dag och ett stort grattis till 8 åringen.
Kram

Vintage sa...

Ett stort Grattis till tjejen!Håller med Home NO .1 Tiden går för fort.Jag önskar ibland att jag kunde vrida tillbaka tiden så att mina blir små igen. Ha en underbar Söndag! Själv så är jag sjuk! Kramar Susanne

gustavianvintage.se sa...

Hej Milla,
Kul att du tittade in hos mig.
Söta små barnskor.
Ha en trevlig Söndag med barnen.
Kramar Marie

Ett Vitare Hem sa...

Ja vilka underbart slitna sandaler!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Rut och Signe sa...

Underbara små sandaler - välanvända minsann! Grattis lilla 8-åringen!! Marie

Pilo sa...

Vad gulligt av er att ni ska överraska barnen. Hoppas att ni får en fin söndag!

Villa König sa...

Happy Birthday!!! It's true, time flys to quickly. One morning you will wake up and the year is over again and the new one starts...

Best wishes
Yvonne

Norregård sa...

Hej!!
Visst går tiden fort, alldeles för fort ibland...
Så söta små skor;o)
Ha en trevlig födelsedagssöndag!!
Kram Kram Malin

Anonym sa...

Dina vita slitna raringar skulle platsat bra hemma hos mig. Jag har huset fullt av skavda gamla barnskor som jag inte kunnat motstå när jag 'loppat runt'.

Agneta

Unknown sa...

Hej!
Vet precis hur det blir när barnen är trötta. Hoppas ni hade en rolig söndag. Vi hade vårt roliga i går med våra barn då vi var på ett äventyrsbad, så roligt!
ha det bra
Kram Anna

[ c o y o t e ] sa...

Väl använda skor.. Jaa, tiden går å vi med den.. Nästa år har vi en tonåring.. är inte klokt!

Hoppas ni haft en trevlig dag!
Vilket är alldeles säkert..
Kram Mia

Annas skattkammare sa...

Hej! Så ljuvliga barnskor! Har också svårt att låta bli allt som hör till barn.. kanske hamstrar inför framtiden.. =)
Kram /Anna
PS. Grattis till er tjej!

LOPPISLIV sa...

Ett stort GRATTIS till söta Ellen på hennes dag. Hurra, hurra, hurra!!! Ge henne en kram från mig :-) Barnkalas på G också då...eller?? Det om något kommer jag ihåg som tröttsamt, Puhhh vi var helt slut T och jag efter dessa kalas minns jag...hihii fast det är bra länge sen nu :-)

Söta små skor, tänk att det är någon liten raring som vandrat runt i dem, så himla charmiga.

Ha en fin söndagskväll. KRAM P

Unknown sa...

Hei Camilla
Takk for hyggelig kommentar. Jeg så at datteren din er min navnsøster...du må gratulere den lille prinsessen så mye med dagen.
Nydelig bilde av herlige slitte barnesko.
Klem...Ellen

Marie sa...

Ett stort GRATTIS till Ellen på hennes 8-årsdag, hoppas att hon har haft en riktigt fin dag!

Underbart söta och charmiga små skor, vem hade kunnat motstå dem!!!

Ha en bra vecka Camilla!
Kram Marie

vardagsvitt sa...

Gratta stortjejen i efterskott!!
Min Tilde fyller 8 i april så nog har tiden gått alldeles galet fort.
Minns det trevande små stegen och sen tåspringandet med all energi ojoj man blir trött bara man tänker på det...
Härliga är de små skorna iaf.
Kram Marith

VITA NYANSER sa...

Ja visst springer tiden iväg. Har själv en åttaåring i huset = ). Hoppas födelsedagen blev bra!

Kram l-l

Inspiration i vitt sa...

Grattis till din flicka och skorna var såå söta.
Hade turen att hitta två par sååå gamla skor härom dagen på ett loppis, ett par vita fin skor och ett par bruna med lite skaft.
Kram på dig/Ingela.

Milas Rum sa...

Vilka vackra skor!
Jag ska nog leta upp mina egna gamla skor och placera ut här i huset!

Hälsn, MIla

FEDERICA sa...

These are so pretty!
Thanks for stopping by!
Have a nice week,
Federica.

Betty sa...

Ja att tiden springer iväg inser man än mer när man har barn.
Javisst ska du kika in hos oss om du har vägarna förbi , välkommen !

Kram Betty !

Lilla Blanka sa...

Hej goa Milla!

Vilka små sötnosar! Ja det är inte klokt vad tiden går fort. Man blir nästan rädd ibland. Barnen växer upp så himla fort.

Mmm bakad potatis var länge sen vi åt, det är ju så gott!

Kram
Mia
PS nu är allt i sin ordning i bildlistan hos mig igen :)

Sköna o Gröna Ting sa...

Här kommer massutskicket jag lovade i mitt senaste inlägg..., TÄVLING pågång, vill du vara med????
Har du redan hunnit anmäla dig så önskar jag dig Lycka till i tävlingen:)

Ha en underbar måndagskväll och ta väl hand om dig!!!
Kramar i massor...
Marianne

My Lovely Things sa...

Jätte söt bild!!
va mysigt med födelsedag. Min lilla Kille på 6 år. har precis börjat spela innebandy. Det är så mysigt tycker jag..
Han hör till den blyga sorten så det är så roligt för hans skull tycker jag!!

Kram Anna

lottens vita och gröna sa...

hoppas ni hade en gooo födelsedag med 8åringen, vad kul med en överrakskande dag!!!
varmkram lotten

Ana sa...

Åå, grattis till tjejen...i efterhand...hoppas tröjan storlek större passade bättre;) Ha en bra kväll

Kram Ana

Unknown sa...

Tack för gullig kommentar, roligt att det kan förgylla stunden för någon.
Ha så bra
Kram Anna