söndag 31 maj 2009

Min dag...

Hej!

Vilken underbar och solig dag vi har haft i dag, helt makalöst varmt.
Vi gick en långpromenad i värmen och barnen invigde sina nya sparkcyklar de fick häromdagen.

När vi kom hem från promenaden hade Emma och Philip dukat fika ute i trädgården till oss, och vi fick gotta oss med en supergod tårta det stod "Till mor" på.

Trisslotter (med vinst!), halsband och fina teckningar fick jag också. Riktigt bortskämd har jag blivit! :)

Hoppas att ni också haft en härlig dag!


Kram Camilla



För ett tag sedan hittade jag denna lilla
tvättbrädan på loppis.




Ett par nya borstar är alltid fräscht.

23 kommentarer:

promenader på landet sa...

Låter som du haft en toppendag! Vi har också haft det skönt tagit första doppet i vår pool i dag! Kramar Maria

Engelska Villan sa...

Hej Camilla!
Vilken fin badrumsatteralj du hittat! En sån liten tvättbräda har jag nog aldrig sett!
Vad härligt att din dag blev så fin :)
Det blev min också faktiskt, trots jobb :)
Önskar dig en skön vecka!
Kram Anna

STENLYCKA sa...

Låter som en helt underbar dag.
Den lilla tvättbrädan så söt.
Önskar dig en bra början på veckan.
Hoppas värmen håller i sig.
KRAM

Les Cotrions sa...

Ohhh you had a very nice day! I'm glad for you! Your finds are faboulous and very inspiring arrangements you made!
Have a nice Monday!
Vale

Ullis/Leva på landet sa...

Låter som om du fick en jätte skön dag. Vilken gullig tvättbräda du hittat.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

ansku sa...

Vilken söt tvättbräda!! Vackra bilder!
Ha en bra vecka!
Kram Ansku

Ida sa...

Hej! Vilket fynd din lilla tvättbräda är, superfin! Och det lilla skåpet med skjutdörrar är så himlans snyggt, ser verkligen annorlunda ut och alldeles perfekt! Kram Ida

Hannis sa...

Låter som en helt perfekt dag!
Vad gulligt med en liten tvättbräda!
Och fin i vitt=))

Ha det gott/Kram Hannis

Ribbonwood Cottage sa...

Very nice!
Debbie

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilket gulligt tvättbräde! Fina bilder också ,o)
ha en härlig dag!
Kramis/LenaS

Anci sa...

Tack ! Jag har haft en underbar Mors dag. Kan det inte finns fler på året ? :)
Bilderna inbjuder till tvätt och disk.

Kram

LOPPISLIV sa...

Godmorgon! Lika vackert väder idag också. Din lilla tvättbräda är bedårande söt, passar så himla bra där i ditt kök. Satt igår och njöt av sol och nya magasinet...härligt och så mumsade vi på E,s bakade morsdags muffins :-) Tusen TACK till er båda för i lördags, verkligen jättetrevligt, och hunden fick vi med hem också...hihi den lilla smitaren som blev skraj för fästemannen Ludde, nähe nu ska jag iväg till jobbet. vi höres. Kraaaam P

Myownhome sa...

Vad söt den lilla tvättbrådan ser ut. :) bilderna du visar är jättefina. :)

Ha det bra
/Johanna

Sanna sa...

Vilka fina bilder!Låter som att du hade en härlig dag igår!
Ha en bra vecka!
Kram,Sanna

Syster vit sa...

Den är ju hur söt som helst din lilla tvättbräda. Kram Liselott.

Blåbärs och smultronstället sa...

Så fina gammaldags prylar du visar:-)
Visst har vi haft en underbar sommarhelg.
Kram Susanne

gamla skolan sa...

Vilken dag du fick ! Så söt liten tvättbräda ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Lotta sa...

Så söt liten tvättbräda...
Jättefina bilder du visar.
Kram på dig Lotta!

En liten stuga... sa...

Gud va liten å söt den var !!!
Superfin :-)

Ha det bäst !

Mjuka sa...

Vackert!!Längtar så efter loppisar just nu!
Kram Malin

alicelilly sa...

Vad fint du har gjort! Ser hur mysigt ut som helst, riktig sommar!
Kram

Hjärtat Mitt sa...

Det låter som en toppendag!
Själv så jobbade jag hela dagen, så vi firade både mig och min mamma tillsammans på kvällen.

Fin tvättbräda du hittade.

Kram Mari

Gro sa...

Hei! Koselig å titte i bloggen din. Lurer på hvor man får tak i så fine tresko/töfflor med roser på som du viser i sidemenyen. Har ikke sett søike før - er de å få kjøpt fremdeles? i butikk på nettet for eksempel? Klem og ha en fin dag - Gro