söndag 20 januari 2008

På shoppingtur med minstingen...

Redan söndag, helgen går så fort! Igår gjorde jag och minsta dottern ett besök på Ikea. Det är alltid lika roligt. Påsarna därifrån innehöll bl a kuddfodral, lampskärm, nya bäddset till småtjejerna, värmeljus (Nähä?!?). Fyndade också ett par lådor som ska målas och få hjul.
Lite på helspänd får man ibland vara på när minstingen är med (hon är väldigt pratglad och ärlig, precis som sin mamma, hehe) Hon berättade för dom som var intresserade att ; Det är minsann lördag och då får jag äta godis! En kvinna som stod nära log och sa; Det ska väl bli gott! Då svarar min inte blyga dotter; Du äter väl inget godis du som är så gammal!

Ja visst får man höra en del sköna kommentarer från små individer. :) Kram Camilla

Spegel, spegel...



Jag tycker att det är effektfullt att ta bilder i speglar, och när jag hade gjort det insåg jag att på understa bilden har jag lyckats få med tre speglar (hm, överdrivet intresse för speglar också) Skriften i spegeln ser lite ut som en bordsfläkt som står i hörnan, hujedamej!

6 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Vilken fin bild genom spegeln!Håller med dig, speglar är så fint och ger ljus och rymd. Vi höres. Kram Paula

n o r d i n g å r d e n sa...

Mysig blogg och ljuvligt hem!!! Mari.

My Lovely Things sa...

ja, det är kul med barns kommentarer!
Jag gillar oxå speglar. Det är verkligen effektfullt. Har du kollat in mina gamla speglar som är gjorda av gamalfönster?
Kram Anna

Stämningsfullt sa...

Hej! Vad kul med en ny blogg!
Så fint och mysigt du har det!
vilken fin sekretär man skymtar i spegeln!
Kram

Änglahem sa...

Jag säger om speglar som jag säger om lampor - kan man aldrig ha för många av. öppnar ju upp ett rum så fint tycker jag.

Fin sekretär vi skymtar genom speglen!!

Kram
Ulrika

Lotta sa...

Hej!
Vilken mysig blogg du har!

Hit kommer jag igen! Tack för besöket hos mig!

Häls
Lotta