onsdag 16 januari 2008

Hjärtliga prylar...

Tänkte berätta för er att jag är hopplöst förtjust i hjärtan. Det kommer förmodligen inte att undgå någon som hälsar på hos oss. Det tovade hjärtat har jag tillverkat själv, mitt första försök faktiskt, blev ganska nöjd. Varför jag tycker så mycket om hjärtan vet jag inte, det är något visst med dom, jag blir sååå glad!

Ljuslyktor (en annan "favvo" pryl) har jag också berättat om, och det kommer troligen att dyka upp en och annan sådan också :) Kram Camilla



Hjärtfat...


Tovat Hjärta med pärlor...

Hjärta på lampa...

5 kommentarer:

"M" sa...

Ja håller med dej, det är nåt visst med hjärtan...och tack för infon om din lampa....kram

Jes/Vita villa vila sa...

Kikar in och säger hej :)

Kul med en ny blogg att besöka, kommer gärna åter!

Kram Jes

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hej
Vilken fin blogg du har, kul att hitta lite nya bloggare.
Visst, hjärtan gillar jag också.
Jag kommer att titta in här fler gånger.
Ha en fortsatt trevlig vecka
Kram Liselotte

LantlivsAnette sa...

Så fint du visar oss..mmm..man bara njuter av allt !
Du..angående dokumentet,jag menar så här,om du kan kopiera av det i en kopiator...så kan jag kopiera några åt dig...också skickar vi dom till varann i ett brev !
Jag har gjort så förut med en bloggare och det är så kul...
Vad tror du ? Kopiera på ett lite tjockare papper..
Ditt dokument var så himla fint..
Kram Anette

Marie sa...

Hej!
Tack för din supergulliga kommentar, jag blev jätteglad! Hjärtan och ljuslyktor hör till mina favoriter också, jag kan aldrig få nog, hihi. Ditt tovade hjärta är jättesött!

Ha en trevlig kväll!
Kram Marie